Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://hdl.handle.net/123456789/2620
Назва: Реалізація комунікативно-ігрового підходу в процесі підготовки майбутніх учителів початкової школи до організації навчальної діяльності
Інші назви: The communicative-playing approach realization in the process of future primary school English teachers’ training to the organization of educational activity.
Автори: Марчій-Дмитраш, Тамара Михайлівна
Ключові слова: комунікативно-ігровий підхід, навчальна діяльність, початкова школа, вчитель іноземної мови, навчально-педагогічна гра
Дата публікації: 2012
Бібліографічний опис: Марчій-Дмитраш Т. М. Реалізація комунікативно-ігрового підходу в процесі підготовки майбутніх учителів початкової школи до організації навчальної діяльності // Обрії. – 2012. – №1 (34). – С. 98–100.
Серія/номер: №1 (34);С. 98–100
Короткий огляд (реферат): У статті проаналізовано зміст, етапи начальної діяльності молодших школярів та специфіку підготовки студентів до її організації. Зосереджено увагу на комунікативно-ігровому підході до підготовки майбутніх учителів іноземних мов початкової школи. Актуалізовано використання навчально-педагогічних ігор у вищих навчальних закладах.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://hdl.handle.net/123456789/2620
Розташовується у зібраннях:Статті та тези (ПФ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Marchiy-Dmytrash.pdf435.7 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.