Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/2620
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorМарчій-Дмитраш, Тамара Михайлівна-
dc.date.accessioned2020-03-27T19:26:28Z-
dc.date.available2020-03-27T19:26:28Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationМарчій-Дмитраш Т. М. Реалізація комунікативно-ігрового підходу в процесі підготовки майбутніх учителів початкової школи до організації навчальної діяльності // Обрії. – 2012. – №1 (34). – С. 98–100.uk_UA
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/2620-
dc.description.abstractУ статті проаналізовано зміст, етапи начальної діяльності молодших школярів та специфіку підготовки студентів до її організації. Зосереджено увагу на комунікативно-ігровому підході до підготовки майбутніх учителів іноземних мов початкової школи. Актуалізовано використання навчально-педагогічних ігор у вищих навчальних закладах.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.relation.ispartofseries№1 (34);С. 98–100-
dc.subjectкомунікативно-ігровий підхід, навчальна діяльність, початкова школа, вчитель іноземної мови, навчально-педагогічна граuk_UA
dc.titleРеалізація комунікативно-ігрового підходу в процесі підготовки майбутніх учителів початкової школи до організації навчальної діяльностіuk_UA
dc.title.alternativeThe communicative-playing approach realization in the process of future primary school English teachers’ training to the organization of educational activity.uk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Статті та тези (ПФ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Marchiy-Dmytrash.pdf435.7 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.