Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://hdl.handle.net/123456789/2621
Назва: Особливості реалізування маркетингових інноваційних інвестицій
Автори: Лещук, Галина Василівна
Дарміць, Ростислав Зеновійович
Ключові слова: маркетингові інноваційні інвестицій, особливості реалізування
Дата публікації: 6-лис-2008
Видавництво: Національний університет "Львівська політехніка"
Бібліографічний опис: Лещук Г. В. Особливості реалізування маркетингових інноваційних інвестицій / Р. З. Дарміць, Г. В. Лещук // Матеріали VІІ Міжнародної науково-практичної конференції „Маркетинг та логістика в системі менеджменту". – Львів : Видавництво Національного університету «Львівська політехніка», 2008. – С. 121 – 122
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://hdl.handle.net/123456789/2621
Розташовується у зібраннях:Статті та тези (ЕФ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
35.03.pdf1.01 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.