Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://hdl.handle.net/123456789/2622
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Заграй, Лариса Дмитрівна | - |
dc.date.accessioned | 2020-03-27T19:27:03Z | - |
dc.date.available | 2020-03-27T19:27:03Z | - |
dc.date.issued | 2015-10 | - |
dc.identifier.citation | Заграй Л.Д. Механізми засвоєння гендерних схем у підлітковому віці: соціально-конструктивістський погляд на проблему / Л.Д. Заграй // Вісник Одеського національного університету. Серія : Психологія. Одеса: «Астропринт», 2015. Том 20. Вип. 4 (38). С. 42-54. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/2622 | - |
dc.description | Стаття у науковому журналі | uk_UA |
dc.description.abstract | У статті висвітлено проблему дослідження гендерного самовизначення сучасних підлітків. Виділено різні підходи у дослідженні чинників формування психологічної статі. Розкрито значення гендерного підходу у дослідженні особливостей засвоєння гендерних схем у період створення та циркулювання різних гендерних моделей. Окреслено поняття гендерної схеми як когнітивної структури, яка організовує сприйняття індивіда і спрямовує його дії. Проаналізовано механізм інтерпретації як провідний в процесі засвоєння гендерних схем. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Одеса: «Астропринт» | uk_UA |
dc.subject | гендерна схема, інтерпртація, підліток, психологічна стать, фонові очікування. | uk_UA |
dc.title | МЕХАНІЗМИ ЗАСВОЄННЯ ГЕНДЕРНИХ СХЕМ У ПІДЛІТКОВОМУ ВІЦІ: СОЦІАЛЬНО-КОНСТРУКТИВІСТСЬКИЙ ПОГЛЯД НА ПРОБЛЕМУ | uk_UA |
dc.title.alternative | Стаття | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Наукові видання (ФП) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Стаття_Заграй.docx | 38.45 kB | Microsoft Word XML | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.