Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/123456789/2651
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Стражнікова, Інна Василівна | - |
dc.date.accessioned | 2020-03-27T19:35:44Z | - |
dc.date.available | 2020-03-27T19:35:44Z | - |
dc.date.issued | 2017 | - |
dc.identifier.citation | Virtus: Scientific Journal (Канада, Монреаль). № 11. – 2017. – С. 130-133 (Cite Factor Academic Scientific Journals, International Innovative Jourrnal Impact Factor (IIJIF), Scientific Indexing Services). | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/2651 | - |
dc.description | Самофінансування | uk_UA |
dc.description.abstract | У статті аналізуються дослідження з проблем історії педагогіки, адже переоцінка фактів діяльності закладів освіти окремих регіонів України допомагають по-новому оцінити здобутки вітчизняної педагогіки в контексті історичних подій та скористатися ними для формування й удосконалення освітніх технологій. Історіографічні дослідження допомагають об’єктивно простежити генезис окремих педагогічних явищ, течій, ідей, загальний хід розвитку вітчизняної педагогічної думки та освіти, що сприяє кращому усвідомленню їх сучасного стану та дає певну можливість прогнозувати подальший розвиток освітньої галузі. Метою статті є історіографічний аналіз стану середньої освіти в західних областях України другої половини ХХ століття. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Канада, Монреаль | uk_UA |
dc.relation.ispartofseries | 11; | - |
dc.subject | освіта, Західний регіон України, школи, сільська молодь, навчальні комбінати, функції, навчання. | uk_UA |
dc.title | Проблеми середньої освіти Західного регіону України (друга половина ХХ століття) | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Appears in Collections: | Статті та тези (ПФ) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Проблеми середньої освіти 2017.pdf | 504.95 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.