Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://hdl.handle.net/123456789/2653
Назва: ПЕДАГОГІЧНІ ІДЕЇ ЗАРУБІЖНИХ ДОСЛІДНИКІВ В КОНТЕКСТІ НАУКОВИХ ПОШУКІВ В. О. СУХОМЛИНСЬКОГО: ІСТОРІОГРАФІЧНИЙ АСПЕКТ
Автори: Завгородня, Тетяна Костянтинівна
Стражнікова, Інна Василівна
Ключові слова: історіографічний аналіз, компаративістичний метод дослідження, зарубіжні дослідники, В. О. Сухомлинський, співзвучність педагогічних ідей.
Дата публікації: 2017
Видавництво: Канада, Монреаль
Бібліографічний опис: Virtus: Scientific Journal (Канада, Монреаль). № 15. 2017. С. 98-102 (Cite Factor Academic Scientific Journals, International Innovative Jourrnal Impact Factor (IIJIF), Scientific Indexing Services).
Серія/номер: 15;
Короткий огляд (реферат): У статті на основі історіографічного аналізу, застосовуючи компаративістичний метод дослідження, встановлено співзвучність педагогічних ідей , у контексті педагогічних надбань відомого українського педагога В. О. Сухомлинського: проблем підготовки вчителя, розвитку його творчості, професіоналізму, соціальної педагогіки, педагогіки А.С.Макаренка, випереджаючої освіти, особисто-орієнтованого навчання і гуманного виховання, збереження гуманістично-освітніх традицій, дотримання принципу опори у вихованні на красу та естетичні почуття, розвиток креативності особистості, питання національного, громадянського, естетичного виховання, виховання толерантності.
Опис: Самофінансування
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://hdl.handle.net/123456789/2653
Розташовується у зібраннях:Статті та тези (ПФ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Пед.ідеї 2017.pdfСтаття545.43 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.