Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/123456789/2653
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Завгородня, Тетяна Костянтинівна | - |
dc.contributor.author | Стражнікова, Інна Василівна | - |
dc.date.accessioned | 2020-03-27T19:36:22Z | - |
dc.date.available | 2020-03-27T19:36:22Z | - |
dc.date.issued | 2017 | - |
dc.identifier.citation | Virtus: Scientific Journal (Канада, Монреаль). № 15. 2017. С. 98-102 (Cite Factor Academic Scientific Journals, International Innovative Jourrnal Impact Factor (IIJIF), Scientific Indexing Services). | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/2653 | - |
dc.description | Самофінансування | uk_UA |
dc.description.abstract | У статті на основі історіографічного аналізу, застосовуючи компаративістичний метод дослідження, встановлено співзвучність педагогічних ідей , у контексті педагогічних надбань відомого українського педагога В. О. Сухомлинського: проблем підготовки вчителя, розвитку його творчості, професіоналізму, соціальної педагогіки, педагогіки А.С.Макаренка, випереджаючої освіти, особисто-орієнтованого навчання і гуманного виховання, збереження гуманістично-освітніх традицій, дотримання принципу опори у вихованні на красу та естетичні почуття, розвиток креативності особистості, питання національного, громадянського, естетичного виховання, виховання толерантності. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Канада, Монреаль | uk_UA |
dc.relation.ispartofseries | 15; | - |
dc.subject | історіографічний аналіз, компаративістичний метод дослідження, зарубіжні дослідники, В. О. Сухомлинський, співзвучність педагогічних ідей. | uk_UA |
dc.title | ПЕДАГОГІЧНІ ІДЕЇ ЗАРУБІЖНИХ ДОСЛІДНИКІВ В КОНТЕКСТІ НАУКОВИХ ПОШУКІВ В. О. СУХОМЛИНСЬКОГО: ІСТОРІОГРАФІЧНИЙ АСПЕКТ | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Appears in Collections: | Статті та тези (ПФ) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Пед.ідеї 2017.pdf | Стаття | 545.43 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.