Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/2653
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЗавгородня, Тетяна Костянтинівна-
dc.contributor.authorСтражнікова, Інна Василівна-
dc.date.accessioned2020-03-27T19:36:22Z-
dc.date.available2020-03-27T19:36:22Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationVirtus: Scientific Journal (Канада, Монреаль). № 15. 2017. С. 98-102 (Cite Factor Academic Scientific Journals, International Innovative Jourrnal Impact Factor (IIJIF), Scientific Indexing Services).uk_UA
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/2653-
dc.descriptionСамофінансуванняuk_UA
dc.description.abstractУ статті на основі історіографічного аналізу, застосовуючи компаративістичний метод дослідження, встановлено співзвучність педагогічних ідей , у контексті педагогічних надбань відомого українського педагога В. О. Сухомлинського: проблем підготовки вчителя, розвитку його творчості, професіоналізму, соціальної педагогіки, педагогіки А.С.Макаренка, випереджаючої освіти, особисто-орієнтованого навчання і гуманного виховання, збереження гуманістично-освітніх традицій, дотримання принципу опори у вихованні на красу та естетичні почуття, розвиток креативності особистості, питання національного, громадянського, естетичного виховання, виховання толерантності.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherКанада, Монреальuk_UA
dc.relation.ispartofseries15;-
dc.subjectісторіографічний аналіз, компаративістичний метод дослідження, зарубіжні дослідники, В. О. Сухомлинський, співзвучність педагогічних ідей.uk_UA
dc.titleПЕДАГОГІЧНІ ІДЕЇ ЗАРУБІЖНИХ ДОСЛІДНИКІВ В КОНТЕКСТІ НАУКОВИХ ПОШУКІВ В. О. СУХОМЛИНСЬКОГО: ІСТОРІОГРАФІЧНИЙ АСПЕКТuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Статті та тези (ПФ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Пед.ідеї 2017.pdfСтаття545.43 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.