Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/2659
Title: ПРОБЛЕМИ ГЕНДЕРНОЇ ПОЛІТИКИ В УКРАЇНІ ТА ЗАХІДНІЙ ЄВРОПІ: ПОРІВНЯЛЬНО-ІСТОРІОГРАФІЧНИЙ АНАЛІЗ
Authors: Стражнікова, Інна Василівна
Завгородня, Тетяна Костянтинівна
Keywords: гендерне виховання, освітній простір, «рівність статей», гендерні студії, лідер, нерівність, соціальні ролі.
Issue Date: 2018
Publisher: Канада, Монреаль
Citation: Virtus: Scientific Journal (Канада, Монреаль), 2018. № 26. С. 135-138.
Series/Report no.: 26;
Abstract: У статті проаналізовано погляди українських та учених інших країн на гендерне виховання учнівської молоді як на соціально-педагогічну проблему, виявлено спільне й відмінне у методології гендерної педагогіки, механізмах реалізації гендерного підходу в освітньому просторі. Автором розкрито основні стратегії реалізації гендерного виховання німецької молоді, молоді у Великобританії та Україні, проаналізована гендерна спрямованість профорієнтаційної роботи серед молоді окремих країн, особливості функціонування й утвердження принципів гендерного виховання невіддільного від навчальних процесів, підвищення загальної гендерної культури соціуму та поглиблення гендерної компетенції педагогів шляхом внутрішньо- й зовнішньошкільного підвищення їх кваліфікації. Показано особливості гендерного виховного процесу у німецьких загальноосвітніх закладах різного типу та у школах Великої Британії, зокрема в початковій та основній школах, уточнено імплементацію змісту, форм, методів і прийомів гендерного виховання; з’ясовано особливості історичного розвитку виховної системи в Німеччині, уточнено шляхи становлення гендерного виховання учнівської молоді Німеччини на сучасному етапі, яке здійснюється шляхом спільного, роздільного та частково роздільного навчання.
Description: Самофінансування
URI: http://hdl.handle.net/123456789/2659
Appears in Collections:Статті та тези (ПФ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Virtus 2018.pdfСтаття752.43 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.