Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://hdl.handle.net/123456789/2725
Назва: | Модель підготовки майбутніх учителів іноземних мов до організації дидактичних ігор |
Інші назви: | The model of future English teachers training to didactic games organization. |
Автори: | Марчій-Дмитраш, Тамара Михайлівна |
Ключові слова: | професійна підготовка, учитель іноземної мови, дидактичні ігри, початкова школа, модель |
Дата публікації: | 2010 |
Видавництво: | Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка |
Бібліографічний опис: | Марчій-Дмитраш Т. М. Модель підготовки майбутніх учителів іноземних мов до організації дидактичних ігор / Т. М. Марчій-Дмитраш // Збірник наукових праць Кам’янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка. – 2010. – Випуск ХІV. Серія : соціально-педагогічна. – 404 с. – С. 319–325. |
Серія/номер: | ХІV;С. 319–325 |
Короткий огляд (реферат): | У статті акцентується увага на необхідності підготовки майбутніх учителів іноземних мов до організації дидактичних ігор на початкових етапах вивчення іноземної мови з учнями молодшого шкільного віку. Розкривається позиція студентів та вчителів іноземних мов до означеної діяльності. Пропонується модель підготовки майбутнього вчителя іноземної мови до організації дидактичних ігор у навчально-виховному процесі початкової школи. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://hdl.handle.net/123456789/2725 |
Розташовується у зібраннях: | Статті та тези (ПФ) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
marchii-dmytrash.pdf | 418.72 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.