Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://hdl.handle.net/123456789/2725
Назва: Модель підготовки майбутніх учителів іноземних мов до організації дидактичних ігор
Інші назви: The model of future English teachers training to didactic games organization.
Автори: Марчій-Дмитраш, Тамара Михайлівна
Ключові слова: професійна підготовка, учитель іноземної мови, дидактичні ігри, початкова школа, модель
Дата публікації: 2010
Видавництво: Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка
Бібліографічний опис: Марчій-Дмитраш Т. М. Модель підготовки майбутніх учителів іноземних мов до організації дидактичних ігор / Т. М. Марчій-Дмитраш // Збірник наукових праць Кам’янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка. – 2010. – Випуск ХІV. Серія : соціально-педагогічна. – 404 с. – С. 319–325.
Серія/номер: ХІV;С. 319–325
Короткий огляд (реферат): У статті акцентується увага на необхідності підготовки майбутніх учителів іноземних мов до організації дидактичних ігор на початкових етапах вивчення іноземної мови з учнями молодшого шкільного віку. Розкривається позиція студентів та вчителів іноземних мов до означеної діяльності. Пропонується модель підготовки майбутнього вчителя іноземної мови до організації дидактичних ігор у навчально-виховному процесі початкової школи.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://hdl.handle.net/123456789/2725
Розташовується у зібраннях:Статті та тези (ПФ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
marchii-dmytrash.pdf418.72 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.