Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/2731
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorБерезовська, Людмила Іванівна-
dc.date.accessioned2020-03-28T19:44:22Z-
dc.date.available2020-03-28T19:44:22Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationНауковий вісник Миколаївського національного університету імені В.О.Сухомлинського. Педагогічні науки : зб. наук. пр. / за ред. проф. Тетяни Степановоїuk_UA
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/2731-
dc.description.abstractУ статті здійснено аналіз наукових підходів поняття «супровід» та близьких до нього понять («допомога», «підтримка», «турбота» «забезпечення»); охарактеризовано поняття комунікативно-мовленнєвий супровід майбутніх соціальних працівників; обґрунтовано необхідність здійснення комунікативно мовленнєвого супроводу у процесі фахової підготовки майбутніх соціальних працівників у закладах вищої освіти; подано авторське визначення поняття «комунікативно-мовленнєвий супровід». Окреслено найтиповіші мовленнєві помилки які зустрічаються у мовленні соціальних працівників та вказано шляхи їх усунення.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.relation.ispartofseries№1 (64), лютий 2019;-
dc.subjectсупровід, допомога, підтримка, комунікативно-мовленнєвий супровід, фахова підготовка, соціальні працівники.uk_UA
dc.titleСутність і характеристика комунікативно-мовленнєвого супроводу майбутніх соціальних працівниківuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Статті та тези (ПФ)



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.