Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/2733
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorБерезовська, Людмила Іванівна-
dc.date.accessioned2020-03-28T19:44:42Z-
dc.date.available2020-03-28T19:44:42Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationНауковий оглядuk_UA
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/2733-
dc.description.abstractУ статті здійснено теоретичний огляд понять «комунікація», «спілкування», «комунікативні вміння»; обґрунтовано їх роль у процесі комунікативно-мовленнєвої підготовки майбутніх соціальних працівників до професійної діяльності. Зазначено, що основними складовими комунікативних умінь майбутнього соціального працівника є: вміння орієнтуватися в комунікативній ситуації, говорити, слухати, розуміти співрозмовника, встановлювати зворотний зв’язок, долати комунікативні бар’єри. В процесі формування професійних, комунікативних умінь майбутніх соціальних працівників потрібно враховувати не лише загальні комунікативні вміння, якими володіє будь-яка людина незалежно від її професії, а й специфіку її професійної діяльності. Зокрема, до уваги слід брати мету, зміст спілкування та стосунки між учасниками комунікативного процесу.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.relation.ispartofseries№ 2 (55), 2019.;-
dc.subjectспілкування, комунікація, комунікативні вміння, комунікативні здібності, емпатія, рефлексія, підготовка.uk_UA
dc.titleТеоретичні засади комунікативно-мовленнєвої підготовки соціальних працівників у вищій школіuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Статті та тези (ПФ)



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.