Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/2734
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorБерезовська, Людмила Іванівна-
dc.date.accessioned2020-03-28T19:44:55Z-
dc.date.available2020-03-28T19:44:55Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citation"ScienceRise: Pedagogical Education"uk_UA
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/2734-
dc.description.abstractВ статті здійснено теоретичний аналіз літератури з визначення місця та ролі системно-цілісного підходу в процесі формування комунікативно-мовленнєвої компетентності майбутніх соціальних працівників у закладах вищої освіти, зазначено, що використання системно-цілісного підходу спрямовано на те, щоб сформувати у студентів систему міждисциплінарних знань з дисциплін лінгвістичного спрямування, комунікативних умінь та навичок і вміле використання їх у майбутній професійній діяльності. Розроблено програму елективного курсу «Технології професійної комунікації», змістове наповнення якої передбачало створення у студентів системи теоретичних і методичних знань щодо сутності комунікативно-мовленнєвої діяльності; розвиток умінь професійно-мовленнєвого спілкування; виконання практичних завдань; комунікативних вправ (тренінгів); ціннісних ставлень; комунікативно значимих особистісних якостей; професійних мотивів, інтересів, міжособистісних взаємодій. Добір вправ та завдань здійснювався за такими критеріями: мета; послідовність і техніка виконання передбачуваних дій; самоконтроль за ходом та результатами дій; контроль за виконанням вправ і його результатами з боку педагога. Виконання вправ було спрямоване на практичне оволодіння процедурою і «технологією» комунікації на основі відпрацювання її найважливіших елементів, що сприяло розвитку комунікативно-мовленнєвих умінь, набуттю навичок управління процесом комунікації, забезпечувало формування органічних і послідовних дій у публічній обстановці, техніки й логіки мовлення, його виразності та емоційності. Серед умов, що забезпечать результативність освітньої діяльності на кожному з етапів формування комунікативно-мовленнєвої компетентності було обрано: створення освітнього комунікативного середовища на засадах структурно-цілісного підходу зорієнтованого на дотриманні алгоритму дій (аналіз, планування, проектування); реалізація міжпредметних зв'язків циклів психолого-педагогічних, фундаментальних і професійно зорієнтованих дисциплін; створення сприятливого середовища для спілкування, яке ґрунтується на гуманному, толерантному ставленні до співрозмовника.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.relation.ispartofseries№ 2 (29) 2019;-
dc.subjectкомунікативна та мовленнєва компетентність, системно-цілісний підхід, елективний курс, мовні бар’єриuk_UA
dc.titleФормування комунікативно мовленнєвої компетентності соціальних працівників на засадах системно-цілісного підходуuk_UA
dc.title.alternativeФормування комунікативно мовленнєвої компетентності соціальних працівників на засадах системно-цілісного підходуuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Статті та тези (ПФ)



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.