Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/123456789/2734
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Березовська, Людмила Іванівна | - |
dc.date.accessioned | 2020-03-28T19:44:55Z | - |
dc.date.available | 2020-03-28T19:44:55Z | - |
dc.date.issued | 2019 | - |
dc.identifier.citation | "ScienceRise: Pedagogical Education" | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/2734 | - |
dc.description.abstract | В статті здійснено теоретичний аналіз літератури з визначення місця та ролі системно-цілісного підходу в процесі формування комунікативно-мовленнєвої компетентності майбутніх соціальних працівників у закладах вищої освіти, зазначено, що використання системно-цілісного підходу спрямовано на те, щоб сформувати у студентів систему міждисциплінарних знань з дисциплін лінгвістичного спрямування, комунікативних умінь та навичок і вміле використання їх у майбутній професійній діяльності. Розроблено програму елективного курсу «Технології професійної комунікації», змістове наповнення якої передбачало створення у студентів системи теоретичних і методичних знань щодо сутності комунікативно-мовленнєвої діяльності; розвиток умінь професійно-мовленнєвого спілкування; виконання практичних завдань; комунікативних вправ (тренінгів); ціннісних ставлень; комунікативно значимих особистісних якостей; професійних мотивів, інтересів, міжособистісних взаємодій. Добір вправ та завдань здійснювався за такими критеріями: мета; послідовність і техніка виконання передбачуваних дій; самоконтроль за ходом та результатами дій; контроль за виконанням вправ і його результатами з боку педагога. Виконання вправ було спрямоване на практичне оволодіння процедурою і «технологією» комунікації на основі відпрацювання її найважливіших елементів, що сприяло розвитку комунікативно-мовленнєвих умінь, набуттю навичок управління процесом комунікації, забезпечувало формування органічних і послідовних дій у публічній обстановці, техніки й логіки мовлення, його виразності та емоційності. Серед умов, що забезпечать результативність освітньої діяльності на кожному з етапів формування комунікативно-мовленнєвої компетентності було обрано: створення освітнього комунікативного середовища на засадах структурно-цілісного підходу зорієнтованого на дотриманні алгоритму дій (аналіз, планування, проектування); реалізація міжпредметних зв'язків циклів психолого-педагогічних, фундаментальних і професійно зорієнтованих дисциплін; створення сприятливого середовища для спілкування, яке ґрунтується на гуманному, толерантному ставленні до співрозмовника. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.relation.ispartofseries | № 2 (29) 2019; | - |
dc.subject | комунікативна та мовленнєва компетентність, системно-цілісний підхід, елективний курс, мовні бар’єри | uk_UA |
dc.title | Формування комунікативно мовленнєвої компетентності соціальних працівників на засадах системно-цілісного підходу | uk_UA |
dc.title.alternative | Формування комунікативно мовленнєвої компетентності соціальних працівників на засадах системно-цілісного підходу | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Appears in Collections: | Статті та тези (ПФ) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Формуванння комунікативно-мовленнєвої компетентності на засадах системно-цілісного підходу.doc | "Основна стаття" | 114.5 kB | Microsoft Word | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.