Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://hdl.handle.net/123456789/2740
Назва: Використання інформаційно-комунікаційних технологій у діяльності з обдарованими учнями
Автори: Протас, Оксана Любомирівна
Ключові слова: обдарованість; обдаровані діти; навчально-виховний процес; інформаційно-комунікаційні технології
Дата публікації: 2018
Бібліографічний опис: Навчання і виховання обдарованої дитини: теорія та практика
Серія/номер: Випуск 2 (21);
Короткий огляд (реферат): У статті автори висвітлюють питання використання інформаційно-комунікаційних технологій у діяльності з обдарованими учнями. Подано визначення понять «обдарованість», «обдаровані діти», «інформаційно-комунікаційні технології», а також розглянуто типи обдарованості. Виокремлено основні форми та методи роботи зі школярами для розвитку їх здібностей. Охарактеризовано різні ІКТ-засоби організації освітнього процесу, програмні продукти. Доведено значущість інформаційно-комунікаційних технологій для забезпечення освітніх потреб обдарованих дітей та ефективності освітнього процесу.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://hdl.handle.net/123456789/2740
Розташовується у зібраннях:Статті та тези (ПФ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Nivoo_2018_2_3 (1).pdf242.87 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.