Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://hdl.handle.net/123456789/2740
Назва: | Використання інформаційно-комунікаційних технологій у діяльності з обдарованими учнями |
Автори: | Протас, Оксана Любомирівна |
Ключові слова: | обдарованість; обдаровані діти; навчально-виховний процес; інформаційно-комунікаційні технології |
Дата публікації: | 2018 |
Бібліографічний опис: | Навчання і виховання обдарованої дитини: теорія та практика |
Серія/номер: | Випуск 2 (21); |
Короткий огляд (реферат): | У статті автори висвітлюють питання використання інформаційно-комунікаційних технологій у діяльності з обдарованими учнями. Подано визначення понять «обдарованість», «обдаровані діти», «інформаційно-комунікаційні технології», а також розглянуто типи обдарованості. Виокремлено основні форми та методи роботи зі школярами для розвитку їх здібностей. Охарактеризовано різні ІКТ-засоби організації освітнього процесу, програмні продукти. Доведено значущість інформаційно-комунікаційних технологій для забезпечення освітніх потреб обдарованих дітей та ефективності освітнього процесу. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://hdl.handle.net/123456789/2740 |
Розташовується у зібраннях: | Статті та тези (ПФ) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Nivoo_2018_2_3 (1).pdf | 242.87 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.