Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://hdl.handle.net/123456789/2740
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Протас, Оксана Любомирівна | - |
dc.date.accessioned | 2020-03-28T19:48:00Z | - |
dc.date.available | 2020-03-28T19:48:00Z | - |
dc.date.issued | 2018 | - |
dc.identifier.citation | Навчання і виховання обдарованої дитини: теорія та практика | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/2740 | - |
dc.description.abstract | У статті автори висвітлюють питання використання інформаційно-комунікаційних технологій у діяльності з обдарованими учнями. Подано визначення понять «обдарованість», «обдаровані діти», «інформаційно-комунікаційні технології», а також розглянуто типи обдарованості. Виокремлено основні форми та методи роботи зі школярами для розвитку їх здібностей. Охарактеризовано різні ІКТ-засоби організації освітнього процесу, програмні продукти. Доведено значущість інформаційно-комунікаційних технологій для забезпечення освітніх потреб обдарованих дітей та ефективності освітнього процесу. | uk_UA |
dc.relation.ispartofseries | Випуск 2 (21); | - |
dc.subject | обдарованість; обдаровані діти; навчально-виховний процес; інформаційно-комунікаційні технології | uk_UA |
dc.title | Використання інформаційно-комунікаційних технологій у діяльності з обдарованими учнями | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Статті та тези (ПФ) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Nivoo_2018_2_3 (1).pdf | 242.87 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.