Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://hdl.handle.net/123456789/2740
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПротас, Оксана Любомирівна-
dc.date.accessioned2020-03-28T19:48:00Z-
dc.date.available2020-03-28T19:48:00Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationНавчання і виховання обдарованої дитини: теорія та практикаuk_UA
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/2740-
dc.description.abstractУ статті автори висвітлюють питання використання інформаційно-комунікаційних технологій у діяльності з обдарованими учнями. Подано визначення понять «обдарованість», «обдаровані діти», «інформаційно-комунікаційні технології», а також розглянуто типи обдарованості. Виокремлено основні форми та методи роботи зі школярами для розвитку їх здібностей. Охарактеризовано різні ІКТ-засоби організації освітнього процесу, програмні продукти. Доведено значущість інформаційно-комунікаційних технологій для забезпечення освітніх потреб обдарованих дітей та ефективності освітнього процесу.uk_UA
dc.relation.ispartofseriesВипуск 2 (21);-
dc.subjectобдарованість; обдаровані діти; навчально-виховний процес; інформаційно-комунікаційні технологіїuk_UA
dc.titleВикористання інформаційно-комунікаційних технологій у діяльності з обдарованими учнямиuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті та тези (ПФ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Nivoo_2018_2_3 (1).pdf242.87 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.