Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://hdl.handle.net/123456789/2878
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorХолод, Олександр Михайлович-
dc.date.accessioned2020-03-30T14:23:58Z-
dc.date.available2020-03-30T14:23:58Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationХолод О.М. Інмутація суспільства в гіпермаркеті свідомості / Холод О.М. – У 3–х т. – Том 3 : Інмутація сучасного суспільства : монографія. – К. : КиМУ, 2012. – 250 с.uk_UA
dc.identifier.isbn978-966-8299-59-1-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/2878-
dc.description.abstractМонографія присвячена оригінальній теорії інмутації, яка вперше описана детально, хоча термін «інмутація» автор запропонував ще 2006 року в монографії «Інмутація у мас-медіа». У праці автор приділяє увагу інмутації суспільства в системі маніпуляції (подає теоретичну модель), розглядає психологічне й соціологічне підґрунтя формування теорій комунікаційних технологій. Автор описує сучасний стан методів культурології і соціальних комунікацій у вивченні взаємозв’язку між явищами культури та цивілізації, приділяє увагу концептуальним векторам поглядів на сучасні медіа, здійснює диференціацію соціально-комунікаційних технологій. Окреме місце у монографії присвячене констатації факту мутації та інмутації суспільства через лінгвістичні вчення. Пропонується вважати рекламу як інмутацію суспільства. Разом із тим автор аналізує й інмутаційний характер сучасного телевізійного новинного дискурсу в Україні, здійснює періодизацію і тлумачить сутність технологій соціалізації особистості, розповідає про сугестивне інмутування суспільства через мас-медіа. Уперше розглядає методологію налагодження зв’язків із громадськістю з позицій концепції К.С. Станіславського. Висловлює погляд на технологію інмутації пам’яті завдяки аналізу соціальнокомунікаційних технологій, що здійснюються в симулякрі сучасності концентраційному таборі «Аушвіц». На підґрунті здійсненого аналізу автор пропонує аналіз соціальних комунікацій як поняття в науковій галузі «соціальні комунікації». Книга буде цікавою студентам, аспірантам і докторантам, які досліджують проблеми соціальних комунікацій.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherВидавництво «Київський міжнародний університет»uk_UA
dc.subjectІнмутація суспільства. Гіпермаркет свідомості.uk_UA
dc.titleІНМУТАЦІЯ СУСПІЛЬСТВА В ГІПЕРМАРКЕТІ СВІДОМОСТІ. Том 3.uk_UA
dc.typeBookuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові видання (ФФілолог)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.