Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/2911
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorІлійчук, Любомира Василівна-
dc.date.accessioned2020-03-30T14:42:22Z-
dc.date.available2020-03-30T14:42:22Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationІлійчук Л. Підготовка майбутніх учителів початкової школи до роботи з обдарованими дітьми. Гірська школа Українських Карпат. 2016. №14. С. 173-176.uk_UA
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/2911-
dc.description.abstractУ статті розкрито організаційно-методичні аспекти підготовки вчителя початкових класів до роботи з обдарованими дітьми, який у майбутній педагогічній діяльності буде здатен моделювати освітній процес, добирати ефективні форми, методи і прийоми роботи з обдарованими учнями.Автором обґрунтовано структуру підготовки майбутніх учителів початкової школи до розвитку обдарованості учнів, акцентується увага на оптимальному виборі форм, методів і засобів підготовки вчителя до розвитку обдарованості молодших школярів в умовах вищого навчального закладу та у процесі практичної підготовки під час проходження педагогічної практики. Зроблено висновки, що підготовка майбутнього вчителя до розвитку обдарованості учнів передбачає засвоєння ним системи професійно значущих знань, умінь та навичок, набуття досвіду та особистісних якостей, які забезпечать його ефективну взаємодію з обдарованими дітьми.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherДВНЗ «Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника»uk_UA
dc.subjectпрофесійна підготовка, обдарованість, обдаровані діти, вчитель початкових класів, вищий навчальний заклад.uk_UA
dc.titleПідготовка майбутніх учителів початкової школи до роботи з обдарованими дітьмиuk_UA
dc.title.alternativeTraining of primary school teachers to work with gifted childrenuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Наукові видання (ПФ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
gsuk_2016_14_43.pdf136.82 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.