Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/3123
Title: Імідж регіону як компонент державної інформаційної політики України
Authors: Шотурма, Наталія Володимирівна
Keywords: імідж регіону, державна інформаційна політика, засоби масової комунікації, громадяни, органи державної влади
Issue Date: 2015
Publisher: Класичний приватний університет
Citation: Імідж регіону як компонент державної інформаційної політики України / Н. В. Шотурма // Держава та регіони. Серія : Державне управління. - 2015. - № 1. - С. 81-85.
Series/Report no.: Державне управління;1
Abstract: У статті проаналізовано стан формування іміджу регіону як складової державної інформаційної політики України. Зазначено, що головними засобами є засоби масової комунікації, теле-, радіоканали, спеціальні друковані видання з належним рейтингом та Інтернет, тому необхідно приділяти увагу створенню найвигідніших умов у регіоні для представництв великих загальнонаціональних і міжнародних засобів масової комунікації, промоції теле- та радіопрограм, що відображають у привабливому вигляді різноманітні бачення розвитку або особливості регіону.
URI: http://hdl.handle.net/123456789/3123
ISSN: 1813-3401
Appears in Collections:Статті та тези (ФФілолог)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
drdu_2015_1_17_Шотурма Н В.pdf459.33 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.