Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://hdl.handle.net/123456789/3123
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorШотурма, Наталія Володимирівна-
dc.date.accessioned2020-03-31T15:17:28Z-
dc.date.available2020-03-31T15:17:28Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationІмідж регіону як компонент державної інформаційної політики України / Н. В. Шотурма // Держава та регіони. Серія : Державне управління. - 2015. - № 1. - С. 81-85.uk_UA
dc.identifier.issn1813-3401-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/3123-
dc.description.abstractУ статті проаналізовано стан формування іміджу регіону як складової державної інформаційної політики України. Зазначено, що головними засобами є засоби масової комунікації, теле-, радіоканали, спеціальні друковані видання з належним рейтингом та Інтернет, тому необхідно приділяти увагу створенню найвигідніших умов у регіоні для представництв великих загальнонаціональних і міжнародних засобів масової комунікації, промоції теле- та радіопрограм, що відображають у привабливому вигляді різноманітні бачення розвитку або особливості регіону.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherКласичний приватний університетuk_UA
dc.relation.ispartofseriesДержавне управління;1-
dc.subjectімідж регіону, державна інформаційна політика, засоби масової комунікації, громадяни, органи державної владиuk_UA
dc.titleІмідж регіону як компонент державної інформаційної політики Україниuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті та тези (ФФілолог)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
drdu_2015_1_17_Шотурма Н В.pdf459.33 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.