Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/3187
Title: Диференційований підхід до навчання в діяльності малокомплектних (малочисельних) шкіл України (друга половина ХХ – початок ХХІ століть)
Authors: Прокопів, Любов Миколаївна
Keywords: малокомплектна (малочисельна) школа, диференціація, диференційоване навчання, індивідуальні форми, групові форми
Issue Date: Jan-2015
Citation: Прокопів Л. Диференційований підхід до навчання в діяльності малокомплектних (малочисельних) шкіл України (друга половина ХХ – початок ХХІ століть). Обрії. 2015. № 1. С. 37–40.
Series/Report no.: 1;
Abstract: У статті розглянуто в історичному контексті основні підходи до диференційованого навчання в діяльності малокомплектних шкіл України досліджуваного періоду. Проаналізоване розуміння диференційованого навчання на кожному з визначених історичних етапів. Охарактеризовані форми і методи диференційованого навчання в малокомплектних школах України на окресленому етапі
URI: http://hdl.handle.net/123456789/3187
Appears in Collections:Статті та тези (ПФ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
obrii_2015_1_14.pdf222.18 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.