Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://hdl.handle.net/123456789/3187
Назва: | Диференційований підхід до навчання в діяльності малокомплектних (малочисельних) шкіл України (друга половина ХХ – початок ХХІ століть) |
Автори: | Прокопів, Любов Миколаївна |
Ключові слова: | малокомплектна (малочисельна) школа, диференціація, диференційоване навчання, індивідуальні форми, групові форми |
Дата публікації: | січ-2015 |
Бібліографічний опис: | Прокопів Л. Диференційований підхід до навчання в діяльності малокомплектних (малочисельних) шкіл України (друга половина ХХ – початок ХХІ століть). Обрії. 2015. № 1. С. 37–40. |
Серія/номер: | 1; |
Короткий огляд (реферат): | У статті розглянуто в історичному контексті основні підходи до диференційованого навчання в діяльності малокомплектних шкіл України досліджуваного періоду. Проаналізоване розуміння диференційованого навчання на кожному з визначених історичних етапів. Охарактеризовані форми і методи диференційованого навчання в малокомплектних школах України на окресленому етапі |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://hdl.handle.net/123456789/3187 |
Розташовується у зібраннях: | Статті та тези (ПФ) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
obrii_2015_1_14.pdf | 222.18 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.