Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://hdl.handle.net/123456789/3187
Назва: Диференційований підхід до навчання в діяльності малокомплектних (малочисельних) шкіл України (друга половина ХХ – початок ХХІ століть)
Автори: Прокопів, Любов Миколаївна
Ключові слова: малокомплектна (малочисельна) школа, диференціація, диференційоване навчання, індивідуальні форми, групові форми
Дата публікації: січ-2015
Бібліографічний опис: Прокопів Л. Диференційований підхід до навчання в діяльності малокомплектних (малочисельних) шкіл України (друга половина ХХ – початок ХХІ століть). Обрії. 2015. № 1. С. 37–40.
Серія/номер: 1;
Короткий огляд (реферат): У статті розглянуто в історичному контексті основні підходи до диференційованого навчання в діяльності малокомплектних шкіл України досліджуваного періоду. Проаналізоване розуміння диференційованого навчання на кожному з визначених історичних етапів. Охарактеризовані форми і методи диференційованого навчання в малокомплектних школах України на окресленому етапі
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://hdl.handle.net/123456789/3187
Розташовується у зібраннях:Статті та тези (ПФ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
obrii_2015_1_14.pdf222.18 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.