Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/123456789/3187
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Прокопів, Любов Миколаївна | - |
dc.date.accessioned | 2020-03-31T15:41:07Z | - |
dc.date.available | 2020-03-31T15:41:07Z | - |
dc.date.issued | 2015-01 | - |
dc.identifier.citation | Прокопів Л. Диференційований підхід до навчання в діяльності малокомплектних (малочисельних) шкіл України (друга половина ХХ – початок ХХІ століть). Обрії. 2015. № 1. С. 37–40. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/3187 | - |
dc.description.abstract | У статті розглянуто в історичному контексті основні підходи до диференційованого навчання в діяльності малокомплектних шкіл України досліджуваного періоду. Проаналізоване розуміння диференційованого навчання на кожному з визначених історичних етапів. Охарактеризовані форми і методи диференційованого навчання в малокомплектних школах України на окресленому етапі | uk_UA |
dc.relation.ispartofseries | 1; | - |
dc.subject | малокомплектна (малочисельна) школа, диференціація, диференційоване навчання, індивідуальні форми, групові форми | uk_UA |
dc.title | Диференційований підхід до навчання в діяльності малокомплектних (малочисельних) шкіл України (друга половина ХХ – початок ХХІ століть) | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Appears in Collections: | Статті та тези (ПФ) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
obrii_2015_1_14.pdf | 222.18 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.