Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://hdl.handle.net/123456789/3187
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПрокопів, Любов Миколаївна-
dc.date.accessioned2020-03-31T15:41:07Z-
dc.date.available2020-03-31T15:41:07Z-
dc.date.issued2015-01-
dc.identifier.citationПрокопів Л. Диференційований підхід до навчання в діяльності малокомплектних (малочисельних) шкіл України (друга половина ХХ – початок ХХІ століть). Обрії. 2015. № 1. С. 37–40.uk_UA
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/3187-
dc.description.abstractУ статті розглянуто в історичному контексті основні підходи до диференційованого навчання в діяльності малокомплектних шкіл України досліджуваного періоду. Проаналізоване розуміння диференційованого навчання на кожному з визначених історичних етапів. Охарактеризовані форми і методи диференційованого навчання в малокомплектних школах України на окресленому етапіuk_UA
dc.relation.ispartofseries1;-
dc.subjectмалокомплектна (малочисельна) школа, диференціація, диференційоване навчання, індивідуальні форми, групові формиuk_UA
dc.titleДиференційований підхід до навчання в діяльності малокомплектних (малочисельних) шкіл України (друга половина ХХ – початок ХХІ століть)uk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті та тези (ПФ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
obrii_2015_1_14.pdf222.18 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.