Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/3193
Title: Цільовий компонент організації виховної роботи у малокомплектній школі України (друга половина ХХ ст.
Authors: Прокопів, Любов Миколаївна
Keywords: малокомплектна школа, малочисельна школа, етапи діяльності, освіта, сільська школа, мета виховання, завдання виховання
Issue Date: Feb-2016
Citation: Прокопів Л. Цільовий компонент організації виховної роботи у малокомплектній школі України (друга половина ХХ ст.) [Електронний ресурс] / Л. Прокопів // Людинознавчі студії. Педагогіка. - 2016. - Вип. 2. - С. 196–203
Series/Report no.: ПЕдагогіка;
Abstract: У статті проаналізовано основні підходи до розуміння цільового компонента організації виховної роботи у малокомплектній школі України другої половини ХХ ст. Запропоновано, відповідно до виділених етапів діяльності малокомплектних шкіл України, еволюцію мети і завдань виховання, розкрито особливості організації виховання у малокомплектних школах досліджуваного періоду.
URI: http://hdl.handle.net/123456789/3193
Appears in Collections:Статті та тези (ПФ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Lstud_2016_2(34)__22.pdf225.23 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.