Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://hdl.handle.net/123456789/3193
Назва: | Цільовий компонент організації виховної роботи у малокомплектній школі України (друга половина ХХ ст. |
Автори: | Прокопів, Любов Миколаївна |
Ключові слова: | малокомплектна школа, малочисельна школа, етапи діяльності, освіта, сільська школа, мета виховання, завдання виховання |
Дата публікації: | лют-2016 |
Бібліографічний опис: | Прокопів Л. Цільовий компонент організації виховної роботи у малокомплектній школі України (друга половина ХХ ст.) [Електронний ресурс] / Л. Прокопів // Людинознавчі студії. Педагогіка. - 2016. - Вип. 2. - С. 196–203 |
Серія/номер: | ПЕдагогіка; |
Короткий огляд (реферат): | У статті проаналізовано основні підходи до розуміння цільового компонента організації виховної роботи у малокомплектній школі України другої половини ХХ ст. Запропоновано, відповідно до виділених етапів діяльності малокомплектних шкіл України, еволюцію мети і завдань виховання, розкрито особливості організації виховання у малокомплектних школах досліджуваного періоду. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://hdl.handle.net/123456789/3193 |
Розташовується у зібраннях: | Статті та тези (ПФ) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Lstud_2016_2(34)__22.pdf | 225.23 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.