Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://hdl.handle.net/123456789/3193
Назва: Цільовий компонент організації виховної роботи у малокомплектній школі України (друга половина ХХ ст.
Автори: Прокопів, Любов Миколаївна
Ключові слова: малокомплектна школа, малочисельна школа, етапи діяльності, освіта, сільська школа, мета виховання, завдання виховання
Дата публікації: лют-2016
Бібліографічний опис: Прокопів Л. Цільовий компонент організації виховної роботи у малокомплектній школі України (друга половина ХХ ст.) [Електронний ресурс] / Л. Прокопів // Людинознавчі студії. Педагогіка. - 2016. - Вип. 2. - С. 196–203
Серія/номер: ПЕдагогіка;
Короткий огляд (реферат): У статті проаналізовано основні підходи до розуміння цільового компонента організації виховної роботи у малокомплектній школі України другої половини ХХ ст. Запропоновано, відповідно до виділених етапів діяльності малокомплектних шкіл України, еволюцію мети і завдань виховання, розкрито особливості організації виховання у малокомплектних школах досліджуваного періоду.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://hdl.handle.net/123456789/3193
Розташовується у зібраннях:Статті та тези (ПФ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Lstud_2016_2(34)__22.pdf225.23 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.