Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/123456789/3193
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Прокопів, Любов Миколаївна | - |
dc.date.accessioned | 2020-03-31T15:43:06Z | - |
dc.date.available | 2020-03-31T15:43:06Z | - |
dc.date.issued | 2016-02 | - |
dc.identifier.citation | Прокопів Л. Цільовий компонент організації виховної роботи у малокомплектній школі України (друга половина ХХ ст.) [Електронний ресурс] / Л. Прокопів // Людинознавчі студії. Педагогіка. - 2016. - Вип. 2. - С. 196–203 | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/3193 | - |
dc.description.abstract | У статті проаналізовано основні підходи до розуміння цільового компонента організації виховної роботи у малокомплектній школі України другої половини ХХ ст. Запропоновано, відповідно до виділених етапів діяльності малокомплектних шкіл України, еволюцію мети і завдань виховання, розкрито особливості організації виховання у малокомплектних школах досліджуваного періоду. | uk_UA |
dc.relation.ispartofseries | ПЕдагогіка; | - |
dc.subject | малокомплектна школа, малочисельна школа, етапи діяльності, освіта, сільська школа, мета виховання, завдання виховання | uk_UA |
dc.title | Цільовий компонент організації виховної роботи у малокомплектній школі України (друга половина ХХ ст. | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Appears in Collections: | Статті та тези (ПФ) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Lstud_2016_2(34)__22.pdf | 225.23 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.