Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/3193
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorПрокопів, Любов Миколаївна-
dc.date.accessioned2020-03-31T15:43:06Z-
dc.date.available2020-03-31T15:43:06Z-
dc.date.issued2016-02-
dc.identifier.citationПрокопів Л. Цільовий компонент організації виховної роботи у малокомплектній школі України (друга половина ХХ ст.) [Електронний ресурс] / Л. Прокопів // Людинознавчі студії. Педагогіка. - 2016. - Вип. 2. - С. 196–203uk_UA
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/3193-
dc.description.abstractУ статті проаналізовано основні підходи до розуміння цільового компонента організації виховної роботи у малокомплектній школі України другої половини ХХ ст. Запропоновано, відповідно до виділених етапів діяльності малокомплектних шкіл України, еволюцію мети і завдань виховання, розкрито особливості організації виховання у малокомплектних школах досліджуваного періоду.uk_UA
dc.relation.ispartofseriesПЕдагогіка;-
dc.subjectмалокомплектна школа, малочисельна школа, етапи діяльності, освіта, сільська школа, мета виховання, завдання вихованняuk_UA
dc.titleЦільовий компонент організації виховної роботи у малокомплектній школі України (друга половина ХХ ст.uk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Статті та тези (ПФ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Lstud_2016_2(34)__22.pdf225.23 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.