Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://hdl.handle.net/123456789/3197
Назва: Сучасні підходи до роботи малокомплектної школи в Росії та Україні (порівняльний аспект)
Автори: Прокопів, Любов Миколаївна
Ключові слова: малокомплектність, загальноосвітня школа, малокомплектна школа, малочисельна школа.
Дата публікації: 2011
Видавництво: УЖГОРОД
Бібліографічний опис: Прокопів Л. Сучасні підходи до роботи малокомплектної школи в Росії та Україні (порівняльний аспект) Науковий вісник Ужгородського національного університету. Серія : Педагогіка. Соціальна робота. 2011. Вип. 23. С. 141-143.
Серія/номер: Педагогіка. Соціальна робота;
Короткий огляд (реферат): У статті проаналізовані тенденції розвитку малокомплектної школи України та Росії. Висвітлено спільні проблеми та перспективи розвитку сільської малокомплектної школи. Обгрунтовано переваги розвитку сільської школи.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://hdl.handle.net/123456789/3197
Розташовується у зібраннях:Статті та тези (ПФ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Nvuuped_2011_23_52.pdf181.43 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.