Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://hdl.handle.net/123456789/3197
Назва: | Сучасні підходи до роботи малокомплектної школи в Росії та Україні (порівняльний аспект) |
Автори: | Прокопів, Любов Миколаївна |
Ключові слова: | малокомплектність, загальноосвітня школа, малокомплектна школа, малочисельна школа. |
Дата публікації: | 2011 |
Видавництво: | УЖГОРОД |
Бібліографічний опис: | Прокопів Л. Сучасні підходи до роботи малокомплектної школи в Росії та Україні (порівняльний аспект) Науковий вісник Ужгородського національного університету. Серія : Педагогіка. Соціальна робота. 2011. Вип. 23. С. 141-143. |
Серія/номер: | Педагогіка. Соціальна робота; |
Короткий огляд (реферат): | У статті проаналізовані тенденції розвитку малокомплектної школи України та Росії. Висвітлено спільні проблеми та перспективи розвитку сільської малокомплектної школи. Обгрунтовано переваги розвитку сільської школи. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://hdl.handle.net/123456789/3197 |
Розташовується у зібраннях: | Статті та тези (ПФ) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Nvuuped_2011_23_52.pdf | 181.43 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.