Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://hdl.handle.net/123456789/3199
Назва: | Особливості підтримки й функціонування малих шкіл Польщі |
Автори: | Прокопів, Любов Миколаївна |
Ключові слова: | малочисельна школа, мала школа, громадські організації, волонтерство, підготовка педагогічних кадрів, «Едукатор», «Федерація освітніх ініціатив», «Центр громадянської освіти» та ін. |
Дата публікації: | 2017 |
Бібліографічний опис: | Прокопів Л. Особливості підтримки й функціонування малих шкіл Польщі . Людинознавчі студії. Педагогіка. 2017. Вип. 5. С. 145–155. |
Серія/номер: | Педагогіка; |
Короткий огляд (реферат): | У статті проаналізовано польський досвід збереження та функціонування малих шкіл, доведено, що реформи шкільної освіти, у тому числі малочисельної школи, у другій половині ХХ ст. у Польщі передбачали створення різноманітних проектів, волонтерство тощо; акцентовано увагу на ролі громадських організацій та діяльності державних органів освіти Польщі у підтримці та функціонуванні малих (малочисельних) шкіл; проаналізовано діяльність громадських організацій «Едукатор», «Федерації освітніх ініціатив» та ін. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://hdl.handle.net/123456789/3199 |
Розташовується у зібраннях: | Статті та тези (ПФ) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Lstud_2017_5_18.pdf | 432.47 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.