Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://hdl.handle.net/123456789/3199
Назва: Особливості підтримки й функціонування малих шкіл Польщі
Автори: Прокопів, Любов Миколаївна
Ключові слова: малочисельна школа, мала школа, громадські організації, волонтерство, підготовка педагогічних кадрів, «Едукатор», «Федерація освітніх ініціатив», «Центр громадянської освіти» та ін.
Дата публікації: 2017
Бібліографічний опис: Прокопів Л. Особливості підтримки й функціонування малих шкіл Польщі . Людинознавчі студії. Педагогіка. 2017. Вип. 5. С. 145–155.
Серія/номер: Педагогіка;
Короткий огляд (реферат): У статті проаналізовано польський досвід збереження та функціонування малих шкіл, доведено, що реформи шкільної освіти, у тому числі малочисельної школи, у другій половині ХХ ст. у Польщі передбачали створення різноманітних проектів, волонтерство тощо; акцентовано увагу на ролі громадських організацій та діяльності державних органів освіти Польщі у підтримці та функціонуванні малих (малочисельних) шкіл; проаналізовано діяльність громадських організацій «Едукатор», «Федерації освітніх ініціатив» та ін.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://hdl.handle.net/123456789/3199
Розташовується у зібраннях:Статті та тези (ПФ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Lstud_2017_5_18.pdf432.47 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.