Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/123456789/3199
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Прокопів, Любов Миколаївна | - |
dc.date.accessioned | 2020-03-31T15:44:18Z | - |
dc.date.available | 2020-03-31T15:44:18Z | - |
dc.date.issued | 2017 | - |
dc.identifier.citation | Прокопів Л. Особливості підтримки й функціонування малих шкіл Польщі . Людинознавчі студії. Педагогіка. 2017. Вип. 5. С. 145–155. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/3199 | - |
dc.description.abstract | У статті проаналізовано польський досвід збереження та функціонування малих шкіл, доведено, що реформи шкільної освіти, у тому числі малочисельної школи, у другій половині ХХ ст. у Польщі передбачали створення різноманітних проектів, волонтерство тощо; акцентовано увагу на ролі громадських організацій та діяльності державних органів освіти Польщі у підтримці та функціонуванні малих (малочисельних) шкіл; проаналізовано діяльність громадських організацій «Едукатор», «Федерації освітніх ініціатив» та ін. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.relation.ispartofseries | Педагогіка; | - |
dc.subject | малочисельна школа, мала школа, громадські організації, волонтерство, підготовка педагогічних кадрів, «Едукатор», «Федерація освітніх ініціатив», «Центр громадянської освіти» та ін. | uk_UA |
dc.title | Особливості підтримки й функціонування малих шкіл Польщі | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Appears in Collections: | Статті та тези (ПФ) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Lstud_2017_5_18.pdf | 432.47 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.