Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/3199
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorПрокопів, Любов Миколаївна-
dc.date.accessioned2020-03-31T15:44:18Z-
dc.date.available2020-03-31T15:44:18Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationПрокопів Л. Особливості підтримки й функціонування малих шкіл Польщі . Людинознавчі студії. Педагогіка. 2017. Вип. 5. С. 145–155.uk_UA
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/3199-
dc.description.abstractУ статті проаналізовано польський досвід збереження та функціонування малих шкіл, доведено, що реформи шкільної освіти, у тому числі малочисельної школи, у другій половині ХХ ст. у Польщі передбачали створення різноманітних проектів, волонтерство тощо; акцентовано увагу на ролі громадських організацій та діяльності державних органів освіти Польщі у підтримці та функціонуванні малих (малочисельних) шкіл; проаналізовано діяльність громадських організацій «Едукатор», «Федерації освітніх ініціатив» та ін.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.relation.ispartofseriesПедагогіка;-
dc.subjectмалочисельна школа, мала школа, громадські організації, волонтерство, підготовка педагогічних кадрів, «Едукатор», «Федерація освітніх ініціатив», «Центр громадянської освіти» та ін.uk_UA
dc.titleОсобливості підтримки й функціонування малих шкіл Польщіuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Статті та тези (ПФ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Lstud_2017_5_18.pdf432.47 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.