Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/3200
Title: Малокомплектна школа України (друга половина ХХ – початок ХХІ ст.): історіографічний аспект
Authors: Прокопів, Любов Миколаївна
Keywords: історіографія, малокомплектна школа, сільська школа, джерельна база, група джерел.
Issue Date: 2015
Citation: Прокопів Л. Малокомплектна школа України (друга половина ХХ – початок ХХІ ст.): історіографічний аспект [Електронний ресурс] / Психолого-педагогічні проблеми сільської школи. 2015.- Вип. 53. С. 304-312.
Series/Report no.: Педагогіка;
Abstract: У статті проаналізований історіографічний аспект сільської малокомплектної школи, джерельну базу умовно розподілено на три групи: перша- теоретико-методологічні праці з питань розвитку шкільної освіти у тому числі й малокомплектної школи досліджуваного періоду, друга, доробки науковців з проблем існування та діяльності малокомплектної школи України досліджуваного періоду, третя – праці, у тому числі архівні та статистичні матеріали, що безпосередньо стосуються навчальновиховної роботи у малокомплектній школі України. Акцентовано увагу на специфіці кожної з цих груп.
URI: http://hdl.handle.net/123456789/3200
Appears in Collections:Статті та тези (ПФ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Ppps_2015_53_47.pdf268.29 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.