Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/123456789/3200
Title: | Малокомплектна школа України (друга половина ХХ – початок ХХІ ст.): історіографічний аспект |
Authors: | Прокопів, Любов Миколаївна |
Keywords: | історіографія, малокомплектна школа, сільська школа, джерельна база, група джерел. |
Issue Date: | 2015 |
Citation: | Прокопів Л. Малокомплектна школа України (друга половина ХХ – початок ХХІ ст.): історіографічний аспект [Електронний ресурс] / Психолого-педагогічні проблеми сільської школи. 2015.- Вип. 53. С. 304-312. |
Series/Report no.: | Педагогіка; |
Abstract: | У статті проаналізований історіографічний аспект сільської малокомплектної школи, джерельну базу умовно розподілено на три групи: перша- теоретико-методологічні праці з питань розвитку шкільної освіти у тому числі й малокомплектної школи досліджуваного періоду, друга, доробки науковців з проблем існування та діяльності малокомплектної школи України досліджуваного періоду, третя – праці, у тому числі архівні та статистичні матеріали, що безпосередньо стосуються навчальновиховної роботи у малокомплектній школі України. Акцентовано увагу на специфіці кожної з цих груп. |
URI: | http://hdl.handle.net/123456789/3200 |
Appears in Collections: | Статті та тези (ПФ) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Ppps_2015_53_47.pdf | 268.29 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.