Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/3200
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorПрокопів, Любов Миколаївна-
dc.date.accessioned2020-03-31T15:44:25Z-
dc.date.available2020-03-31T15:44:25Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationПрокопів Л. Малокомплектна школа України (друга половина ХХ – початок ХХІ ст.): історіографічний аспект [Електронний ресурс] / Психолого-педагогічні проблеми сільської школи. 2015.- Вип. 53. С. 304-312.uk_UA
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/3200-
dc.description.abstractУ статті проаналізований історіографічний аспект сільської малокомплектної школи, джерельну базу умовно розподілено на три групи: перша- теоретико-методологічні праці з питань розвитку шкільної освіти у тому числі й малокомплектної школи досліджуваного періоду, друга, доробки науковців з проблем існування та діяльності малокомплектної школи України досліджуваного періоду, третя – праці, у тому числі архівні та статистичні матеріали, що безпосередньо стосуються навчальновиховної роботи у малокомплектній школі України. Акцентовано увагу на специфіці кожної з цих груп.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.relation.ispartofseriesПедагогіка;-
dc.subjectісторіографія, малокомплектна школа, сільська школа, джерельна база, група джерел.uk_UA
dc.titleМалокомплектна школа України (друга половина ХХ – початок ХХІ ст.): історіографічний аспектuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Статті та тези (ПФ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Ppps_2015_53_47.pdf268.29 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.