Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/3211
Title: Особливості впровадження педагогіки партнерства в карпатському освітньому просторі
Authors: Прокопів, Любов Миколаївна
Довбенко, Світлана Юріївна
Keywords: Карпатський освітній простір; педагогіка партнерства; гірські школи; малочисельні школи; суб’єктне навчання.
Issue Date: Jan-2019
Citation: Довбенко С. Ю., Прокопів Л.М. Особливості впровадження педагогіки партнерства в карпатському освітньому просторі. Український педагогічний журнал. 2019. № 1. С. 118-128.
Abstract: У статті обґрунтовано та схарактеризовано особливості впровадження педагогіки партнерства у Карпатському освітньому просторі як якісної характеристики, яка актуалізується у контексті сучасної нової української школи. Потреба у реалізації ідей педагогіки партнерства посилюється через появу у суспільстві потреби на особистість, здатну реагувати на виклики сьогодення, усвідомлення необхідності спільної співпраці суб’єктів навчального процесу, забезпечення компетентнісних підходів до навчання і виховання. Стаття розкриває результати теоретичного та емпіричного дослідження, спрямованого на вияв особливостей і основних підходів до впровадження педагогіки партнерства в умовах Карпатського освітнього простору. Автори уточнюють основні принципи формування партнерської діяльності як ефективного інструментарію збереження сталого та поліпшення соціально-економічного розвитку унікальних територіальних місцевостей гірських регіонів.
URI: http://hdl.handle.net/123456789/3211
Appears in Collections:Статті та тези (ПФ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
DovbenkoS.pdf944.29 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.