Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/123456789/3211
Title: | Особливості впровадження педагогіки партнерства в карпатському освітньому просторі |
Authors: | Прокопів, Любов Миколаївна Довбенко, Світлана Юріївна |
Keywords: | Карпатський освітній простір; педагогіка партнерства; гірські школи; малочисельні школи; суб’єктне навчання. |
Issue Date: | Jan-2019 |
Citation: | Довбенко С. Ю., Прокопів Л.М. Особливості впровадження педагогіки партнерства в карпатському освітньому просторі. Український педагогічний журнал. 2019. № 1. С. 118-128. |
Abstract: | У статті обґрунтовано та схарактеризовано особливості впровадження педагогіки партнерства у Карпатському освітньому просторі як якісної характеристики, яка актуалізується у контексті сучасної нової української школи. Потреба у реалізації ідей педагогіки партнерства посилюється через появу у суспільстві потреби на особистість, здатну реагувати на виклики сьогодення, усвідомлення необхідності спільної співпраці суб’єктів навчального процесу, забезпечення компетентнісних підходів до навчання і виховання. Стаття розкриває результати теоретичного та емпіричного дослідження, спрямованого на вияв особливостей і основних підходів до впровадження педагогіки партнерства в умовах Карпатського освітнього простору. Автори уточнюють основні принципи формування партнерської діяльності як ефективного інструментарію збереження сталого та поліпшення соціально-економічного розвитку унікальних територіальних місцевостей гірських регіонів. |
URI: | http://hdl.handle.net/123456789/3211 |
Appears in Collections: | Статті та тези (ПФ) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
DovbenkoS.pdf | 944.29 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.