Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://hdl.handle.net/123456789/3211
Назва: | Особливості впровадження педагогіки партнерства в карпатському освітньому просторі |
Автори: | Прокопів, Любов Миколаївна Довбенко, Світлана Юріївна |
Ключові слова: | Карпатський освітній простір; педагогіка партнерства; гірські школи; малочисельні школи; суб’єктне навчання. |
Дата публікації: | січ-2019 |
Бібліографічний опис: | Довбенко С. Ю., Прокопів Л.М. Особливості впровадження педагогіки партнерства в карпатському освітньому просторі. Український педагогічний журнал. 2019. № 1. С. 118-128. |
Короткий огляд (реферат): | У статті обґрунтовано та схарактеризовано особливості впровадження педагогіки партнерства у Карпатському освітньому просторі як якісної характеристики, яка актуалізується у контексті сучасної нової української школи. Потреба у реалізації ідей педагогіки партнерства посилюється через появу у суспільстві потреби на особистість, здатну реагувати на виклики сьогодення, усвідомлення необхідності спільної співпраці суб’єктів навчального процесу, забезпечення компетентнісних підходів до навчання і виховання. Стаття розкриває результати теоретичного та емпіричного дослідження, спрямованого на вияв особливостей і основних підходів до впровадження педагогіки партнерства в умовах Карпатського освітнього простору. Автори уточнюють основні принципи формування партнерської діяльності як ефективного інструментарію збереження сталого та поліпшення соціально-економічного розвитку унікальних територіальних місцевостей гірських регіонів. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://hdl.handle.net/123456789/3211 |
Розташовується у зібраннях: | Статті та тези (ПФ) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
DovbenkoS.pdf | 944.29 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.