Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/3211
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorПрокопів, Любов Миколаївна-
dc.contributor.authorДовбенко, Світлана Юріївна-
dc.date.accessioned2020-03-31T15:47:13Z-
dc.date.available2020-03-31T15:47:13Z-
dc.date.issued2019-01-
dc.identifier.citationДовбенко С. Ю., Прокопів Л.М. Особливості впровадження педагогіки партнерства в карпатському освітньому просторі. Український педагогічний журнал. 2019. № 1. С. 118-128.uk_UA
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/3211-
dc.description.abstractУ статті обґрунтовано та схарактеризовано особливості впровадження педагогіки партнерства у Карпатському освітньому просторі як якісної характеристики, яка актуалізується у контексті сучасної нової української школи. Потреба у реалізації ідей педагогіки партнерства посилюється через появу у суспільстві потреби на особистість, здатну реагувати на виклики сьогодення, усвідомлення необхідності спільної співпраці суб’єктів навчального процесу, забезпечення компетентнісних підходів до навчання і виховання. Стаття розкриває результати теоретичного та емпіричного дослідження, спрямованого на вияв особливостей і основних підходів до впровадження педагогіки партнерства в умовах Карпатського освітнього простору. Автори уточнюють основні принципи формування партнерської діяльності як ефективного інструментарію збереження сталого та поліпшення соціально-економічного розвитку унікальних територіальних місцевостей гірських регіонів.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.subjectКарпатський освітній простір; педагогіка партнерства; гірські школи; малочисельні школи; суб’єктне навчання.uk_UA
dc.titleОсобливості впровадження педагогіки партнерства в карпатському освітньому просторіuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Статті та тези (ПФ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
DovbenkoS.pdf944.29 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.