Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://hdl.handle.net/123456789/3246
Назва: Еволюція поняття „зміст навчання” в контексті компетентнісної освітньої парадигми.
Автори: Гуменюк, Ірина Михайлівна
Ключові слова: зміст освіти, зміст навчання, компетентнісна парадигма,
Дата публікації: 2019
Видавництво: Краматорськ : ДДМА
Бібліографічний опис: Гуменюк І.М. Еволюція поняття „зміст навчання” в контексті компетентнісної освітньої парадигми. Сучасна освіта – доступність, якість, визнання: збірник наукових праць XI Міжнародної науково-методичної конференції, 13–14 листопада 2019 року, м. Краматорськ / під заг. ред. д-ра техн. наук., проф. С. В. Ковалевського. Краматорськ : ДДМА, 2019. 280 с. С. 57-59.
Короткий огляд (реферат): Стаття присвячена розгляду еволюційних змін сутності одного з елементів методичної системи навчання. На основі окреслення найхарактерніших відмінностей в трактуваннях термінів „зміст освіти” та „зміст навчання” доведено нетотожність цих понять. Беручи за основу концептуальні визначення змісту навчання, автор конкретизує загальноприйняті трактування з врахуванням компетентнісного підходу до на-вчання.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://hdl.handle.net/123456789/3246
ISBN: 978-966-379-905-6
Розташовується у зібраннях:Статті та тези (ПФ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
stat_Humeniuk.docx26.2 kBMicrosoft Word XMLПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.