Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://hdl.handle.net/123456789/3246
Назва: | Еволюція поняття „зміст навчання” в контексті компетентнісної освітньої парадигми. |
Автори: | Гуменюк, Ірина Михайлівна |
Ключові слова: | зміст освіти, зміст навчання, компетентнісна парадигма, |
Дата публікації: | 2019 |
Видавництво: | Краматорськ : ДДМА |
Бібліографічний опис: | Гуменюк І.М. Еволюція поняття „зміст навчання” в контексті компетентнісної освітньої парадигми. Сучасна освіта – доступність, якість, визнання: збірник наукових праць XI Міжнародної науково-методичної конференції, 13–14 листопада 2019 року, м. Краматорськ / під заг. ред. д-ра техн. наук., проф. С. В. Ковалевського. Краматорськ : ДДМА, 2019. 280 с. С. 57-59. |
Короткий огляд (реферат): | Стаття присвячена розгляду еволюційних змін сутності одного з елементів методичної системи навчання. На основі окреслення найхарактерніших відмінностей в трактуваннях термінів „зміст освіти” та „зміст навчання” доведено нетотожність цих понять. Беручи за основу концептуальні визначення змісту навчання, автор конкретизує загальноприйняті трактування з врахуванням компетентнісного підходу до на-вчання. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://hdl.handle.net/123456789/3246 |
ISBN: | 978-966-379-905-6 |
Розташовується у зібраннях: | Статті та тези (ПФ) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
stat_Humeniuk.docx | 26.2 kB | Microsoft Word XML | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.