Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/123456789/3246
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Гуменюк, Ірина Михайлівна | - |
dc.date.accessioned | 2020-03-31T15:55:30Z | - |
dc.date.available | 2020-03-31T15:55:30Z | - |
dc.date.issued | 2019 | - |
dc.identifier.citation | Гуменюк І.М. Еволюція поняття „зміст навчання” в контексті компетентнісної освітньої парадигми. Сучасна освіта – доступність, якість, визнання: збірник наукових праць XI Міжнародної науково-методичної конференції, 13–14 листопада 2019 року, м. Краматорськ / під заг. ред. д-ра техн. наук., проф. С. В. Ковалевського. Краматорськ : ДДМА, 2019. 280 с. С. 57-59. | uk_UA |
dc.identifier.isbn | 978-966-379-905-6 | - |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/3246 | - |
dc.description.abstract | Стаття присвячена розгляду еволюційних змін сутності одного з елементів методичної системи навчання. На основі окреслення найхарактерніших відмінностей в трактуваннях термінів „зміст освіти” та „зміст навчання” доведено нетотожність цих понять. Беручи за основу концептуальні визначення змісту навчання, автор конкретизує загальноприйняті трактування з врахуванням компетентнісного підходу до на-вчання. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Краматорськ : ДДМА | uk_UA |
dc.subject | зміст освіти, зміст навчання, компетентнісна парадигма, | uk_UA |
dc.title | Еволюція поняття „зміст навчання” в контексті компетентнісної освітньої парадигми. | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Appears in Collections: | Статті та тези (ПФ) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
stat_Humeniuk.docx | 26.2 kB | Microsoft Word XML | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.