Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/123456789/3249
Title: | Компетентнісна лінгводидактична парадигма як кінцевий результат навчання української мови за професійним спрямуванням. |
Authors: | Гуменюк, Ірина Михайлівна |
Keywords: | парадигма, педагогічна парадигма, компетентнісна парадигма, парадигмальне структурування, українська мова за професійним спрямуванням. |
Issue Date: | 2019 |
Publisher: | Кропивницький: ЛА НАУ |
Citation: | Гуменюк І.М. Компетентнісна лінгводидактична парадигма як кінцевий результат навчання української мови за професійним спрямуванням. Науковий вісник Льотної Академії. Серія: Педагогічні науки. Кропивницький, 2019. № 6. С. 190-195. |
Series/Report no.: | Педагогічні науки;6 |
Abstract: | У статті здійснено семантичний аналіз понять „парадигма” і „педагогічна парадигма”. Визначено сутність терміну та побудовано загальну рівневу модель компетентнісної парадигми навчальної дисципліни. Обґрунтовано доцільність парадигмального структурування навчальних курсів. У структурі компетентнісної парадигми курсу „Українська мова за професійним спрямуванням” виокремлено 24 основні компетентності. |
URI: | http://hdl.handle.net/123456789/3249 |
ISSN: | 2522-1477 |
Appears in Collections: | Статті та тези (ПФ) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Гуменюк Компетентнісна лінгводидактична парадигма.docx | 72.08 kB | Microsoft Word XML | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.