Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://hdl.handle.net/123456789/3249
Назва: Компетентнісна лінгводидактична парадигма як кінцевий результат навчання української мови за професійним спрямуванням.
Автори: Гуменюк, Ірина Михайлівна
Ключові слова: парадигма, педагогічна парадигма, компетентнісна парадигма, парадигмальне структурування, українська мова за професійним спрямуванням.
Дата публікації: 2019
Видавництво: Кропивницький: ЛА НАУ
Бібліографічний опис: Гуменюк І.М. Компетентнісна лінгводидактична парадигма як кінцевий результат навчання української мови за професійним спрямуванням. Науковий вісник Льотної Академії. Серія: Педагогічні науки. Кропивницький, 2019. № 6. С. 190-195.
Серія/номер: Педагогічні науки;6
Короткий огляд (реферат): У статті здійснено семантичний аналіз понять „парадигма” і „педагогічна парадигма”. Визначено сутність терміну та побудовано загальну рівневу модель компетентнісної парадигми навчальної дисципліни. Обґрунтовано доцільність парадигмального структурування навчальних курсів. У структурі компетентнісної парадигми курсу „Українська мова за професійним спрямуванням” виокремлено 24 основні компетентності.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://hdl.handle.net/123456789/3249
ISSN: 2522-1477
Розташовується у зібраннях:Статті та тези (ПФ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Гуменюк Компетентнісна лінгводидактична парадигма.docx72.08 kBMicrosoft Word XMLПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.