Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/3249
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorГуменюк, Ірина Михайлівна-
dc.date.accessioned2020-03-31T15:56:14Z-
dc.date.available2020-03-31T15:56:14Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationГуменюк І.М. Компетентнісна лінгводидактична парадигма як кінцевий результат навчання української мови за професійним спрямуванням. Науковий вісник Льотної Академії. Серія: Педагогічні науки. Кропивницький, 2019. № 6. С. 190-195.uk_UA
dc.identifier.issn2522-1477-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/3249-
dc.description.abstractУ статті здійснено семантичний аналіз понять „парадигма” і „педагогічна парадигма”. Визначено сутність терміну та побудовано загальну рівневу модель компетентнісної парадигми навчальної дисципліни. Обґрунтовано доцільність парадигмального структурування навчальних курсів. У структурі компетентнісної парадигми курсу „Українська мова за професійним спрямуванням” виокремлено 24 основні компетентності.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherКропивницький: ЛА НАУuk_UA
dc.relation.ispartofseriesПедагогічні науки;6-
dc.subjectпарадигма, педагогічна парадигма, компетентнісна парадигма, парадигмальне структурування, українська мова за професійним спрямуванням.uk_UA
dc.titleКомпетентнісна лінгводидактична парадигма як кінцевий результат навчання української мови за професійним спрямуванням.uk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Статті та тези (ПФ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Гуменюк Компетентнісна лінгводидактична парадигма.docx72.08 kBMicrosoft Word XMLView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.