Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/123456789/3249
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Гуменюк, Ірина Михайлівна | - |
dc.date.accessioned | 2020-03-31T15:56:14Z | - |
dc.date.available | 2020-03-31T15:56:14Z | - |
dc.date.issued | 2019 | - |
dc.identifier.citation | Гуменюк І.М. Компетентнісна лінгводидактична парадигма як кінцевий результат навчання української мови за професійним спрямуванням. Науковий вісник Льотної Академії. Серія: Педагогічні науки. Кропивницький, 2019. № 6. С. 190-195. | uk_UA |
dc.identifier.issn | 2522-1477 | - |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/3249 | - |
dc.description.abstract | У статті здійснено семантичний аналіз понять „парадигма” і „педагогічна парадигма”. Визначено сутність терміну та побудовано загальну рівневу модель компетентнісної парадигми навчальної дисципліни. Обґрунтовано доцільність парадигмального структурування навчальних курсів. У структурі компетентнісної парадигми курсу „Українська мова за професійним спрямуванням” виокремлено 24 основні компетентності. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кропивницький: ЛА НАУ | uk_UA |
dc.relation.ispartofseries | Педагогічні науки;6 | - |
dc.subject | парадигма, педагогічна парадигма, компетентнісна парадигма, парадигмальне структурування, українська мова за професійним спрямуванням. | uk_UA |
dc.title | Компетентнісна лінгводидактична парадигма як кінцевий результат навчання української мови за професійним спрямуванням. | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Appears in Collections: | Статті та тези (ПФ) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Гуменюк Компетентнісна лінгводидактична парадигма.docx | 72.08 kB | Microsoft Word XML | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.