Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://hdl.handle.net/123456789/3317
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМіщиха, Лариса Петрівна-
dc.date.accessioned2020-03-31T16:15:37Z-
dc.date.available2020-03-31T16:15:37Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/3317-
dc.description.abstractУ статті розкриваються методи розвитку творчого мислення студентів. Креативні психотехнології представлені автором на основі як аналізу напрацювань у царині психолого-педагогічної науки, так і власного досвіду використання вищезазначених методів у практиці роботи викладача психолого-педагогічних дисциплін у вищій школі. Мовиться про впровадження активних методів роботи зі студентами в процесі проведення лекційних і практичних занять, організації їхньої самостійної роботиuk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherТеорія і практика сучасної психологі2019 р.uk_UA
dc.relation.ispartofseriesN 5, Т.2;-
dc.subjectкреативність, творче мислення, креативні психотехнології, активні методи нав-чання, інноваційне навчання, вища школа, особистість студента, викладач.uk_UA
dc.titleКреативні психотехнології як умова розвитку творчого мислення особистості студентаuk_UA
dc.title.alternativeстаттяuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті та тези (ФП)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Креативні психотехнології.pdf262.61 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.