Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://hdl.handle.net/123456789/3406
Назва: Психологічні аспекти міжособистісних взаємин педагогів та вихованців в умовах закладів інтернатного типу
Автори: Кулеша-Любінець, Мирослава Миронівна
Ключові слова: соціальні сироти, емоційна депривація, інституалізація, школа-інтернат, взаємини
social orphans, emotional deprivation, institutionalization, boarding-school, relationships
Дата публікації: 2011
Видавництво: Проблеми сучасної психології: збірник наукових праць К-ПНУ імені Івана Огієнка, Інституту психології ім. Г.С.Костюка НАПН України
Бібліографічний опис: Кулеша-Любінець М. М. Психологічні аспекти міжособистісних взаємин педагогів та вихованців в умовах закладів інтернатного типу. Проблеми сучасної психології: збірник наукових праць К-ПНУ імені Івана Огієнка, Інституту психології ім. Г.С.Костюка НАПН України. 2011. Випуск 12. С.548-557.
Короткий огляд (реферат): The article analyses psychological features of interpersonal relations of teachers and children in the boarding-schools. Besides, the peculiarities of emotionally deprivation of children from boarding-schools were examined and its impact on the personal development of a child. It is stated in the research that there is an important realization of Trustees and educational functions of the boarding-school in the interpersonal relations of teachers and pupils. One way of achieving this function is emotionally rich and friendly communication of teachers with pupils from state educational institutions that is carried out in the form of subject-subjective relations.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://hdl.handle.net/123456789/3406
Розташовується у зібраннях:Статті та тези (ФП)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Кулеша-Любінець М. М. 2011.2.pdf711.11 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.