Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/3587
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorСавчак, Ірина Василівна-
dc.date.accessioned2020-04-01T15:57:47Z-
dc.date.available2020-04-01T15:57:47Z-
dc.date.issued2016-12-
dc.identifier.citationСавчак І. Лінгвокультурологічний підхід до навчання іноземної мови фахівців з міжнародних відносин / І. Савчак // Наукові записки ТНПУ ім.. В. Гнатюка. Серія: педагогіка. –2016. – № 4. – С. 108 – 115uk_UA
dc.identifier.issn2311-6382-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/3587-
dc.description.abstractЗазначено, що за останні роки змінюються підходи до навчання іноземних мов, що пов’язано з гуманізацією і гуманітаризацією системи освіти. Все частіше мова розглядається не як основний засіб комунікації, а як спосіб пізнання цінностей інших народів і культур. Вивчення іноземної мови через призму культури лежить в основі лінгвокультурологічного підходу. У статті розглянуто лінгвокультурологічний підхід, визначено його критерії, охарактеризовано методи і принципи навчання, показано його переваги і недоліки. Вказано, що лінгвокультурологічний підхід відображає сучасні вимоги до викладання іноземної мови і дозволяє студентам опанувати лінгвістичними знаннями і комунікативними вміннями та навичками разом із цілим комплексом культурологічних знань. У межах даного підходу об’єктом навчання виступає культура, а мова стає допоміжним засобом отримання інформації. Встановлено, що лінгвокультурологічний підхід передбачає формування лінгвокультурологічної компетенції – системи знань про культуру та сукупності вмінь і навичок оперувати цими знаннями в умовах конкретної мовної ситуації. Навчання іноземної мови на основі лінгвокультурологічного підходу відбувається на основі тексту, а також завдяки використанню відео- і аудіоматеріалів, що дає змогу наочно продемонструвати лінгвокультурологічну реальність.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherТернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюкаuk_UA
dc.relation.ispartofseriesПедагогіка;4-
dc.subjectлінгвокультурологія, лінгвокультурологічний підхід, лінгвокультурема, лінгвокультурологічна компетенціяuk_UA
dc.titleЛІНГВОКУЛЬТУРОЛОГІЧНИЙ ПІДХІД ДО НАВЧАННЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ ФАХІВЦІВ З МІЖНАРОДНИХ ВІДНОСИНuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Статті та тези (ФІПМВ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Savchak.doc108 kBMicrosoft WordView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.