Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/123456789/3587
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Савчак, Ірина Василівна | - |
dc.date.accessioned | 2020-04-01T15:57:47Z | - |
dc.date.available | 2020-04-01T15:57:47Z | - |
dc.date.issued | 2016-12 | - |
dc.identifier.citation | Савчак І. Лінгвокультурологічний підхід до навчання іноземної мови фахівців з міжнародних відносин / І. Савчак // Наукові записки ТНПУ ім.. В. Гнатюка. Серія: педагогіка. –2016. – № 4. – С. 108 – 115 | uk_UA |
dc.identifier.issn | 2311-6382 | - |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/3587 | - |
dc.description.abstract | Зазначено, що за останні роки змінюються підходи до навчання іноземних мов, що пов’язано з гуманізацією і гуманітаризацією системи освіти. Все частіше мова розглядається не як основний засіб комунікації, а як спосіб пізнання цінностей інших народів і культур. Вивчення іноземної мови через призму культури лежить в основі лінгвокультурологічного підходу. У статті розглянуто лінгвокультурологічний підхід, визначено його критерії, охарактеризовано методи і принципи навчання, показано його переваги і недоліки. Вказано, що лінгвокультурологічний підхід відображає сучасні вимоги до викладання іноземної мови і дозволяє студентам опанувати лінгвістичними знаннями і комунікативними вміннями та навичками разом із цілим комплексом культурологічних знань. У межах даного підходу об’єктом навчання виступає культура, а мова стає допоміжним засобом отримання інформації. Встановлено, що лінгвокультурологічний підхід передбачає формування лінгвокультурологічної компетенції – системи знань про культуру та сукупності вмінь і навичок оперувати цими знаннями в умовах конкретної мовної ситуації. Навчання іноземної мови на основі лінгвокультурологічного підходу відбувається на основі тексту, а також завдяки використанню відео- і аудіоматеріалів, що дає змогу наочно продемонструвати лінгвокультурологічну реальність. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка | uk_UA |
dc.relation.ispartofseries | Педагогіка;4 | - |
dc.subject | лінгвокультурологія, лінгвокультурологічний підхід, лінгвокультурема, лінгвокультурологічна компетенція | uk_UA |
dc.title | ЛІНГВОКУЛЬТУРОЛОГІЧНИЙ ПІДХІД ДО НАВЧАННЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ ФАХІВЦІВ З МІЖНАРОДНИХ ВІДНОСИН | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Appears in Collections: | Статті та тези (ФІПМВ) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Savchak.doc | 108 kB | Microsoft Word | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.