Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://hdl.handle.net/123456789/3650
Назва: Теоретичний аналіз педагогічних умов в контексті формування професійного іміджу майбутнього учителя іноземних мов
Автори: Серман, Леся Ігорівна
Ключові слова: педагогічні умови, імідж, професійний імідж вчителя, професійна компетенція
pedagogical conditions, image, professional image of teachers, professional competence
Дата публікації: 2014
Видавництво: Донецький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти, Донецький національний університет
Бібліографічний опис: Серман Л.І. Теоретичний аналіз педагогічних умов в контексті формування професійного іміджу майбутнього учителя іноземних мов. Наукова скарбниця освіти Донеччини. 2014. №4. С. 27–31.
Серія/номер: 4 (21);
Короткий огляд (реферат): У статті розглядаються педагогічні умови формування професійного іміджу майбутнього вчителя іноземних мов. Автор аналізує психолого-педагогічні праці з даної теми. На основі сучасних досліджень розглядаються класифікації педагогічних умов, досліджуються педагогічні умови формування професійного іміджу вчителя та робиться спроба виокремити та деталізувати педагогічні умови формування професійного іміджу майбутніх учителів іноземних мов. The article deals with the pedagogical conditions of formation of the professional image of the future foreign language teacher. The author analyses the psychological and pedagogical writings on the subject. On the basis of current research the classifications of pedagogical conditions are examined, the pedagogical conditions of formation of the teachers’ professional image are investigated. The attempt to single and lay out the specifics of the pedagogical conditions of the formation of the professional image of the future foreign language teachers is made.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://hdl.handle.net/123456789/3650
ISSN: 2311-1143
Розташовується у зібраннях:Статті та тези (ФІМ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Стаття 3.pdf520.4 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.