Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://hdl.handle.net/123456789/3658
Назва: Аналіз рівня сформованості професійного іміджу у майбутніх учителів іноземних мов (ціннісно-мотиваційний критерій)
Автори: Серман, Леся Ігорівна
Ключові слова: професійна підготовка, професійний імідж, мотивація, критерій, показник, діагностика
Дата публікації: 2018
Видавництво: Мукачівський державний університет
Бібліографічний опис: Серман Л.І. Аналіз рівня сформованості професійного іміджу у майбутніх учителів іноземних мов (ціннісно-мотиваційний критерій). Науковий вісник Мукачівського державного університету. Серія "Педагогіка та психологія". 2018. №2. С.117–120.
Короткий огляд (реферат): У статті з’ясовано рівень сформованості професійного іміджу майбутніх учителів іноземних мов в контексті ціннісно-мотиваційного критерію. Проведено аналіз сучасних вітчизняних та зарубіжних наукових досліджень,визначено роль мотивації у процесі формування професійного іміджу. Оскільки стаття описує хід та результати діагностичного дослідження, застосовувалися такі методи дослідження, як анкетування та аналіз отриманих результатів. У роботі детально описано діагностичний інструментарій та хід дослідження, подано аналіз отриманих результатів.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://hdl.handle.net/123456789/3658
ISSN: 2413-3329
2520-6788
Розташовується у зібраннях:Статті та тези (ФІМ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Стаття 8.PDF412.7 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.