Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/123456789/367
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Клепар, Марія Василівна | - |
dc.date.accessioned | 2019-09-03T07:17:55Z | - |
dc.date.available | 2019-09-03T07:17:55Z | - |
dc.date.issued | 2019 | - |
dc.identifier.citation | Клепар М. В. Професійна підготовка майбутніх фахівців-міжнародників: досвід США і Канади. / М. В. Клепар // Освітній простір України. - 2019. - №19. - С. 25-31. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/367 | - |
dc.description.abstract | У статті здійснено аналіз досвіду (історія, теорія, практика) підготовки бакалаврів і магістрів міжнародних відносин у США і Канаді. Показано, що теоретичні узагальнення з цієї проблеми спонукають корегувати національну систему професійної підготовки майбутніх фахівців-міжнародників України на концептуальному рівні, що виявляється у її нормативно-правовому, соціально-економічному, науково-теоретичному, структурно-інституційному, інформативно-комунікативному, міжнародно-інтеграційному, інших аспектах. З’ясування особливостей цього досвіду дає підґрунтя для зіставлення та виявлення спільного і загального, що стосуються диверсифікації освітніх програм, спеціальностей і кваліфікацій; модернізації і стандартизації змісту і якості освіти на основі компетентнісного підходу; створення педагогічних умов для професійного розвитку і самореалізації студентів. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.subject | система університетської освіти США | uk_UA |
dc.subject | Канади, фахівці міжнародних відносин | uk_UA |
dc.subject | професійна підготовка | uk_UA |
dc.subject | освітні програми | uk_UA |
dc.title | Професійна підготовка майбутніх фахівців-міжнародників: досвід США і Канади | uk_UA |
dc.title.alternative | Professional training of future specialists-internationalists: experience of the USA and Canada | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Appears in Collections: | № 15 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
3844-11289-1-SM.pdf | 151.56 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.