Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://hdl.handle.net/123456789/372
Назва: | Концептуальні підходи до освіти дорослих в Україні |
Інші назви: | Conceptual approaches to adult education in Ukraine |
Автори: | Орос, Ільдіко Імріївна |
Ключові слова: | концептуальні положення освіта дорослих потреби держави освітня система дорослих |
Дата публікації: | 2019 |
Бібліографічний опис: | Орос І. М. Концептуальні підходи до освіти дорослих в Україні / І. М. Орос // Освітній простір України. - 2019. - №15. - С. 38-45. |
Короткий огляд (реферат): | В Україні останнім часом видана низка концепцій, у яких визначено основні завдання та мета розвитку освіти дорослих, принципи, форми освіти, напрями реалізації концепції, передбачено й очікувані результати, піднімається питання обміну досвідом із різними країнами щодо розвитку освіти дорослих; визначено чинники, які впливають на розвиток професійної освіти у ХХІ столітті, яка повинна задовольняти потреби держави у кваліфікованих кадрах і потреби особистості в якісній профосвіті. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://hdl.handle.net/123456789/372 |
Розташовується у зібраннях: | № 15 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
3846-11293-1-SM.pdf | 165.83 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.