Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/372
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorОрос, Ільдіко Імріївна-
dc.date.accessioned2019-09-03T09:18:00Z-
dc.date.available2019-09-03T09:18:00Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationОрос І. М. Концептуальні підходи до освіти дорослих в Україні / І. М. Орос // Освітній простір України. - 2019. - №15. - С. 38-45.uk_UA
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/372-
dc.description.abstractВ Україні останнім часом видана низка концепцій, у яких визначено основні завдання та мета розвитку освіти дорослих, принципи, форми освіти, напрями реалізації концепції, передбачено й очікувані результати, піднімається питання обміну досвідом із різними країнами щодо розвитку освіти дорослих; визначено чинники, які впливають на розвиток професійної освіти у ХХІ столітті, яка повинна задовольняти потреби держави у кваліфікованих кадрах і потреби особистості в якісній профосвіті.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.subjectконцептуальні положенняuk_UA
dc.subjectосвіта дорослихuk_UA
dc.subjectпотреби державиuk_UA
dc.subjectосвітня система дорослихuk_UA
dc.titleКонцептуальні підходи до освіти дорослих в Україніuk_UA
dc.title.alternativeConceptual approaches to adult education in Ukraineuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:№ 15

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
3846-11293-1-SM.pdf165.83 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.