Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://hdl.handle.net/123456789/373
Назва: Педагогічна біографістика: джерелознавчий аспект
Інші назви: Pedagogical science of biography: source-study aspect
Автори: Розман, Ірина Іллівна
Ключові слова: джерелознавча проблема
дослідження
класифікація
історико-педагогічний процес
Дата публікації: 2019
Бібліографічний опис: Розман І. І. Педагогічна біографістика: джерелознавчий аспект / І. І. Розман // Освітній простір України. - 2019. - №15. - С. 45-51.
Короткий огляд (реферат): У статті розглянуто проблему чіткого розмежування понять “автентичне першоджерело” (як “джерело-факт”, “джерело-подія”) та “історіографічне джерело” як різновид науково-аналітичних студій. Обґрунтовано думку щодо необхідності класифікації історико-педагогічних джерел вивчення біографістики. Констатовано, що, коли дослідник визначає типову структуру джерельної бази історико-педагогічного дослідження, відбувається виокремлення в ній трьох основних груп матеріалів. Зазначено, що міждисциплінарність біографістики зумовлює потребу використання науково-методологічного інструментарію не лише історико-педагогічної науки (яка спирається на досвід історичної науки), а й інших галузей знань: психології, соціології, лінгвістики, історії.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://hdl.handle.net/123456789/373
Розташовується у зібраннях:№ 15

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
3847-11295-1-SM.pdf159.13 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.