Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/373
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorРозман, Ірина Іллівна-
dc.date.accessioned2019-09-03T09:31:45Z-
dc.date.available2019-09-03T09:31:45Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationРозман І. І. Педагогічна біографістика: джерелознавчий аспект / І. І. Розман // Освітній простір України. - 2019. - №15. - С. 45-51.uk_UA
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/373-
dc.description.abstractУ статті розглянуто проблему чіткого розмежування понять “автентичне першоджерело” (як “джерело-факт”, “джерело-подія”) та “історіографічне джерело” як різновид науково-аналітичних студій. Обґрунтовано думку щодо необхідності класифікації історико-педагогічних джерел вивчення біографістики. Констатовано, що, коли дослідник визначає типову структуру джерельної бази історико-педагогічного дослідження, відбувається виокремлення в ній трьох основних груп матеріалів. Зазначено, що міждисциплінарність біографістики зумовлює потребу використання науково-методологічного інструментарію не лише історико-педагогічної науки (яка спирається на досвід історичної науки), а й інших галузей знань: психології, соціології, лінгвістики, історії.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.subjectджерелознавча проблемаuk_UA
dc.subjectдослідженняuk_UA
dc.subjectкласифікаціяuk_UA
dc.subjectісторико-педагогічний процесuk_UA
dc.titleПедагогічна біографістика: джерелознавчий аспектuk_UA
dc.title.alternativePedagogical science of biography: source-study aspectuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:№ 15

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
3847-11295-1-SM.pdf159.13 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.