Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://hdl.handle.net/123456789/373
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Розман, Ірина Іллівна | - |
dc.date.accessioned | 2019-09-03T09:31:45Z | - |
dc.date.available | 2019-09-03T09:31:45Z | - |
dc.date.issued | 2019 | - |
dc.identifier.citation | Розман І. І. Педагогічна біографістика: джерелознавчий аспект / І. І. Розман // Освітній простір України. - 2019. - №15. - С. 45-51. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/373 | - |
dc.description.abstract | У статті розглянуто проблему чіткого розмежування понять “автентичне першоджерело” (як “джерело-факт”, “джерело-подія”) та “історіографічне джерело” як різновид науково-аналітичних студій. Обґрунтовано думку щодо необхідності класифікації історико-педагогічних джерел вивчення біографістики. Констатовано, що, коли дослідник визначає типову структуру джерельної бази історико-педагогічного дослідження, відбувається виокремлення в ній трьох основних груп матеріалів. Зазначено, що міждисциплінарність біографістики зумовлює потребу використання науково-методологічного інструментарію не лише історико-педагогічної науки (яка спирається на досвід історичної науки), а й інших галузей знань: психології, соціології, лінгвістики, історії. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.subject | джерелознавча проблема | uk_UA |
dc.subject | дослідження | uk_UA |
dc.subject | класифікація | uk_UA |
dc.subject | історико-педагогічний процес | uk_UA |
dc.title | Педагогічна біографістика: джерелознавчий аспект | uk_UA |
dc.title.alternative | Pedagogical science of biography: source-study aspect | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | № 15 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
3847-11295-1-SM.pdf | 159.13 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.