Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/3808
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorФедоришин, Галина Миколаївна-
dc.date.accessioned2020-04-02T10:25:32Z-
dc.date.available2020-04-02T10:25:32Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationЗастосування коучингових технологій у роботі організаційного психолога: можливості та перспективи. Науковий вісник Херсонського державного університету. Серія «Психологічні науки». Херсон: Видавничий дім «Гельветика», 2018. В.4. С.252-257.uk_UA
dc.identifier.issn23123206-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/3808-
dc.descriptionКоучинг в організації – це сучасний напрям психологічного консультування, інструмент для підвищення особистої ефективності працівника. Організаційний коучинг відрізняється від бізнес-консалтингу, завдання якого можуть бути спрямовані на створення принципово нового бізнесу (розроблення бізнес-плану, прорахунок ризиків, аналіз та оцінка необхідних ресурсів); реалізація нових проектів, втілення бізнес-ідей; оптимізація вже наявного бізнесу, що включає зростання прибутковості, проведення ребрендингу, збільшення обсягів продажів. Коуч не є фахівцем із розвитку бізнесу. Він може таким бути, поєднуючи коучингову діяльність з консалтинговою. Однак ці напрями діяльності слід диференціювати. До компетенцій організаційного коуча належать: визначення мети, розроблення концепцій, бачення основної місії компанії; розвиток лідерських якостей у провідних співробітників; організація процесу навчання необхідним професійним навичкам і компетенціям, коучинг команд тощо. Упровадження коучингу в організацію – це впровадження насамперед концепції learning company в поєднанні із застосуванням принципів коучингу в управлінській діяльності. Існуюча система освіти не формує навички, необхідні працівникові в ринкових умовах. Брак знань у сфері менеджменту, маркетингу, управління персоналом може виявитися критичним для організації в сучасних умовах. Тому особливе значення має здатність організації залучати або ж, що значно ефективніше, навчати власних висококваліфікованих фахівців.uk_UA
dc.description.abstractУ статті автор окреслює місце коучингу в структурі діяльності організаційного психолога. Здійснено аналіз можливостей і перспектив використання коучингових технологій у вітчизняних організаціях, зокрема застосування коучингу як стилю управління, впровадження в організаційну культуру за допомогою коучингових технологій цінностей навчання, розвитку та безперервної освіти, а також коучинг команд. Окреслено функції й переваги застосування коучингу в організації.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХерсон: Видавничий дім «Гельветика»uk_UA
dc.relation.ispartofseriesПсихологічні науки;Випуск 4-
dc.subjectорганізаційний коучинг, особистість, коучингові технології, навчання, розвиток, управлінняuk_UA
dc.titleЗастосування коучингових технологій у роботі організаційного психолога: можливості та перспективиuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Статті та тези (ФП)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
document.pdf211.44 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.